Garantie

Service en Garantie

Alle lampen en verlichting welke The Lighthouse XL aanbied zijn zowel degelijk als betrouwbaar en voldoen aan de benodigde keurmerken en eisen. Zo krijgt u op het assortiment een minimale garantie van twee jaar welke geldt naast de wettelijke rechten. Daarnaast heeft The Lighthouse XL ook lampen in het assortiment welke een uitgebreidere garantie termijn hebben, variërend van 3 tot 25 jaar. Deze uitgebreide garantie termijn staat bij elk product apart vermeld, indien dit niet vermeld staat geldt een garantie termijn van twee jaar.

Klachtenprocedure

The Lighthouse XL streeft naar 100% tevredenheid. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over een product of onze service en u wilt een klacht indienen, neem contact met ons op;

Uw klacht ontvangen wij bij voorkeur per e-mail. Vul hiervoor het contactformulier in. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Onze medewerkers staan u graag te woord en zullen proberen uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Garantieregeling Philips

Philips heeft in Nederland een uitgebreide service afdeling die garantie voor zowel detaillisten als voor consumenten afhandelt. Hoewel The Lighthouse XL te alle tijden wettelijk verantwoordelijk blijft voor uw garantieafhandeling kunt u ook direct contact opnemen met deze service afdeling. Het telefoon nummer hiervan is 00800 744 547 75. Ook kunt u een mail sturen via de Philips support site

Hulp nodig? Bel de The Lighthouse XL klantenservice op +31(0)318-750223 van ma t/m vrij | 10.00 tot 17.00 uur, wij helpen u graag verder!